Het leven is goed in het.... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van kimenalex - WaarBenJij.nu Het leven is goed in het.... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van kimenalex - WaarBenJij.nu

Het leven is goed in het....

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg kimenalex

21 November 2010 | Kenia, Nairobi

Zoals al vele malen geschreven, vliegt de tijd aan ons voorbij. Tijd waarin we ons meer dan opperbest vermaken en in onze vlucht de nodige bijzondere, gezellige, mooie en fijne gebeurtenissen mee pikken.

Een van die fijne, mooie, waardevolle gebeurtenissen was het bezoek van afgelopen week. Twee vriendinnen tegelijkertijd, samen een weekend weg, genieten van elkaar, Kenia en vooral heel veel bijkletsen.

Aankomend weekend zijn de mannen aan de beurt,is het een mannen weekend en komt er een vriend van Alexander. In de planning een weekend weg, genieten van Kenia met daarbij natuurlijk een goed glas wijn en een lekkere Tusker.

Tussendoor genieten we met volle teugen van ons nieuwe huis, hebben we de BBQ de afgelopen drie weken al meer gebruikt dan in het afgelopen jaar en is het heerlijk om samen met de visite op de veranda een borrel te drinken en vervolgens met de kinderen een potje voetbal te spelen op de onderste verdieping van de tuin.

Het weer is heerlijk, kortom we zijn BLIJ

De afgelopen weken is er hier en daar nog wat kluswerk verricht. Voornamelijk door ons zelf want na het tekenen van het contract en het vervolgens ook weer retour ontvangen van het contract is het met het enthousiasme en de motivatie van zowel de klussers als de huisbaas wel gedaan.

Het resultaat mag er wezen dus met trots een aantal foto’s van in het huis.

De komende periode staat in het teken van Sinterklaas, de verjaardag van Gijs en onze housewarming/ verjaardag Alex/ verjaardag Kim/ verjaardag Gijs/ feestje op het vieren van het leven, feestje.

Over vier weken vertrekken we dan samen met drie andere gezinnen richting de kust.

We vliegen verder….

Alexander, Kim, Gijs en Naut.

P.S de Sinterklaaswinkel wordt deze week geopend dus ook dit jaar komen we op dat gebied niets te kort.

P.S, P.S de schimmel van Sinterklaas is hier ‘uit de handel’, iemand nog een goede suggestie?

• 22 November 2010 - 10:23

Gera:

O jongens, wat zullen jullie dit huis straks missen, als je terug bent in Nederland!
    Je kunt trots zijn op wat je zelf tot stand hebt weten te brengen.
    Een heel fijne feesttijd toegewenst!!

• 22 November 2010 - 11:41

Lotje:

Ik had al wat foto's gezien van Stef, maar ik blijf onder de indruk van jullie huis: wat groot en mooi en wat af (zo kort na de verhuizing). De hal is volgens mij groter dan mijn woonkamer ;-). En dan heb ik het nog niet eens over de tuin...Geniet ervan! Alex, alvast een fijn mannenweekend en Kim, we hebben je gemist gisteren!
    dikke knuffel voor jullie allemaal, liefs Lotje

• 22 November 2010 - 20:07

Pien:

Dat ziet er weer tiptop uit! Kan ik je niet inhuren Kim bij het zoeken van een nieuw huis en... bij het op orde maken? Liefs

• 23 November 2010 - 19:54

Femke:

Heeeeeeej, wat een mooi huis!!
    Leuk, die kinderkamers! En wat krijgen jullie toch lekker veel visite daar, genieten hoor! Heerlijk dat je daar het weer hebt om lekker buiten te leven. Het is hier koud!! Veel plezier!

Liefs,
    Femke