Zware nacht, weekje voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kimenalex - WaarBenJij.nu Zware nacht, weekje voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kimenalex - WaarBenJij.nu

Zware nacht, weekje voorbereiding

Door: Alexander

Blijf op de hoogte en volg kimenalex

11 Juli 2004 | Nederland, Amsterdam

Na een supergezellig afscheidsfeestje gecombineerd met de 35e verjaardag van Patrick begint de vertrekdatum nu echt dichtbij te komen. Het werk kunnen we inmiddels achter ons laten en alles staat nu in het teken van de laatste aanschaffen en regeldingetjes. Verder gaan we natuurlijk nog uitgebreid afscheid nemen van beide families.

We vonden het echt leuk dat zoveel mensen de moeite hadden genomen om afscheid te komen nemen op ons feestje. Nogmaals bedankt voor alle kado's. We nemen ze allemaal mee!!!

De lokatie geeft nu nog steeds een mannetje in Amsterdam aan en zal dat bij het volgende bericht wat we nog plaatsen voor we weggaan dat ook nog doen. Daarna zal de lokatie continu wijzigen en kan iedereen precies zien waar we zijn.

Nu lekker slapen, want morgenvroeg gaan we nog een TBC test laten doen. De rest van de dag is ook al lekker volgepland, dus uitrusten komt er nog niet van, dat doen we dan maar vanaf de 19e!

  • 12 Juli 2004 - 06:56

    Ilona:

    Dag wereldreizigers,
    Hoe was de Tamelijk Bijzondere Communicatie test, goed doorlopen? Donderdagavond kom ik op het gedagzegetentje van 'de ene familie'.
    Met al die regen kunnen jullie vast lekker uitrusten.
    Ciao, auf wiedersehen, goodbye, Ilona

  • 13 Juli 2004 - 10:11

    Esther:

    Was inderdaad een erg gezellig feestje. Ik ga vanmiddag nog even met Kim afscheid nemen in het Amsterpark (lekker lui in de sauna). Hopelijk ben ik zo sterk dat ik ook zonder Kim nog door ga met sporten want anders vrees ik dat ik moddervet ben wanneer jullie weer terug komen van jullie reis! Maar ik zal de bijkletsuurtjes enorm missen!
    Liefs, Esther

  • 13 Juli 2004 - 10:30

    Lotje:

    ja, dat was zeker een geslaagd feestje! nu jullie familiebezoeken aan het afleggen zijn, zijn "de breezers"druk met de voorbereidingen voor de breezerafscheidsdate...wordt je al nieuwsgierig Kimmie? je zal het morgen zien.....neem je goed weer mee (en ook maar wat warms!)
    tot morgen liefs Lotje

  • 13 Juli 2004 - 11:43

    Pauline Maurice:

    Goeie site zeg! Echte profs..Nu ik hem één keer bekeken heb, ga ik er natuurlijk vaker naartoe..
    By the way heb net een toepasselijk nummer van 'onze' Marco opstaan...'Afscheid nemen..'enz. Komt wel dichtbij nu he? Top feessie trouwens zaterdag!

  • 19 Juli 2004 - 11:58

    Chantal En Franca:

    Jaaaaaaaa, eindelijk het kikkerlandje verlaten! Het grote genieten is begonnen...toch?
    Hopelijk is jullie reis tot op heden goed verlopen!
    We hopen gauw iets van jullie te horen.
    Veel plezier, groetjes en knuffels van ons xxxxxxx

  • 19 Juli 2004 - 12:26

    Tim:

    heej reizigers hoe is het met jullie het is hier maar niks zonder jullie zo saai maar ik kan wel zeggen dat ik een tante en en oom op wereld reis zijn heel veel plezier en ik hou van jullie xxxxxx

  • 20 Juli 2004 - 14:38

    Geert-Jan:

    Kim en Alex,
    Helaas was ik verhinderd voor het afscheidsfeestje (en ik blijf niet op en neer vliegen van Amsterdam naar London) desalnietemin, een ontzettende goede reis toegewenst. Ik blijf jullie volgen wat het is een hele interessante route die jullie gekozen hebben.
    p.s. vergeet niet om genoed eigen voedsel mee te nemen als je de transsiberie expres opstapt. Het eten is verre van geweldig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kimenalex
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 162034

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 01 Augustus 2012

Wonen in Kenia

10 Juli 2004 - 24 April 2005

Wereldreis

Landen bezocht: