daar zijn we dan - Reisverslag uit Moskou, Rusland van kimenalex - WaarBenJij.nu daar zijn we dan - Reisverslag uit Moskou, Rusland van kimenalex - WaarBenJij.nu

daar zijn we dan

Door: alex en kim

Blijf op de hoogte en volg kimenalex

21 Juli 2004 | Rusland, Moskou

Hallo allemaal,

Daar zijn we dan aangekomen in St Petersburg. Wat een andere wereld zeg! We hebben al een dag onze ogen uitgekeken, hebben gegeten op een bruiloftsfeest, mensen zien karaoken op straat, een rondvaartje gemaakt over de Neva, heel veel vergane glorie gezien en iedereen drinkt hier bier op straat. Dat begint s' morgens al om een uurtje of 10.00 uur en zal vermoedelijk dag en nacht door gaan. Het afscheid op Schiphol was goed, de date met patrick en Iris erg gezellig. Nu zijn we op elkaar aangewezen, kijken hoe dat gaat?!

Tot snel.

• 21 Juli 2004 - 15:16

Klaas:

He luitjes! Klinkt buitengewoon interessant dat St Petersburg, ik weet zeker dat Alex zich daar prima thuis zal voelen...Heel veel plezier daar en ik ben benieuwd naar verhalen van Hermitage!

Gr,Klaas

• 21 Juli 2004 - 15:37

Pien:

Ver en toch dichtbij....Weet wat jullie bedoelen want heb ook al eens ´in´ een bruiloft gezeten in Rusland......Kim bedankt voor je lieve kaartje!!!!
    Have fun!!!!!

• 21 Juli 2004 - 19:57

Hans En Chantal:

He, wat leuk om nu al iets van jullie te horen!! Pas net weg en al zoveel gezien,zijn een klein beetje jaloers!
    Mama en Ben hebben al twee dagen volbracht van de vierdaagse, al was het door het slechte weer wel erg zwaar.
    Groetjes en veel liefs,
    van je zusje en aanhangsel.

• 21 Juli 2004 - 20:24

Chantal:

Jaaaaa, het is nu echt begonnen, gaaf hoor om alles meteen te kunnen volgen! Kimmie, bedankt voor je lieve kaartje en goed oefenen he? Gaan wij ook doen de komende vier weken op vakantie!
    Gisteren hebben we Elly nog aangemoedigd (4daagse) Ze ging als een speer.
    Geniet van Rusland en alvast heel veel treinplezier!

Groetjes, Chantal

• 22 Juli 2004 - 07:33

Marion:

Goedemorgen,
    Jeetje klinkt als een goed begin! Ben gisteren met suus en channie vierdaagse wezen kijken, maar helaas geen Elly gevonden! Beetje teveel dezelfde regenjassen. Bedankt voor je lieve kaartje Kim, doet me goed. Kan niet wachten op een volgend berichtje van jullie! groetjes marion

• 22 Juli 2004 - 07:34

Rachel:

Hallo Kim en Alex!
    Hartstikke leuk al iets van jullie te horen! Nu kunnen we vanuit hier lekker meegenieten van jullie belevenissen. Veel plezier en liefs, Rachel!

• 22 Juli 2004 - 09:43

Ilona:

Hi Alex en Kim,
    Eerste bericht goed bericht is een goed begin van de reis! Fijn dat jullie goed in de Russische gemeenschap worden opgenomen. Dit weekend ga ik wandelen in de Moezel. Alvast een goede treinreis. Tsjusch, Ilona

• 22 Juli 2004 - 19:05

Maurice & Shirley:

De aftrap van jullie reis is gemaakt. Het was leuk om jullie op Schiphol uit te zwaaien. Vergeet niet om kaviaar te eten in Moskou

• 23 Juli 2004 - 18:45

Patrick & Elske:

Hallo daar!
    Goed bericht: net op weg en nu al mooie verhalen. Zijn zelf net terug van vakantie, maar zouden het ook nog wel wat langer hebben uitgehouden.
    Gauw weer goed nieuws hoop ik, Groeten,
    P&E