Nog een weekje werken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kimenalex - WaarBenJij.nu Nog een weekje werken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kimenalex - WaarBenJij.nu

Nog een weekje werken...

Door: Alexander

Blijf op de hoogte en volg kimenalex

01 Juli 2004 | Nederland, Amsterdam

...en dan nog een weekje de laatste voorbereidingen voor vertrek.

Dan gaat het grote genieten beginnen en valt de drukte van ons af.

Hopelijk hebben we genoeg gelegenheid onderweg om het verhaal regelmatig te updaten. We zullen wel zien.

• 01 Juli 2004 - 16:08

Godelieve:

Wat een gave site !!!!!
    Ik ga alles volgen!!!
    Tot volgende week zaterdag.
    Groetjes Go

• 04 Juli 2004 - 10:07

Dave En Dunja:

Succes met het afronden van jullie werkzaamheden en al jullie voorbereidingen voor de grote reis.

Tot zaterdag!

• 05 Juli 2004 - 06:44

Ilona:

Hoi Kim en Alexander,
    Succes met de laatste werkweek. Niet te hard werken! groetjes, Ilona

• 05 Juli 2004 - 10:02

Je TS Collega's:

Leuke site! We zullen je volgen en wensen jou en Kim heel veel fun! En wel heelhuids terugkomen hè!

• 07 Juli 2004 - 21:09

Ruud (van Het SAC):

Zeer leuk ontwerp en een fijne reis toegewenst.

• 08 Juli 2004 - 19:35

Leen En Hannie:

heel leuk dat ik vandaag op jullie prachtige site ben beland. Sterkte bij de laatste werkweek en dan alles loslaten...
    goede reis!! L&H

• 09 Juli 2004 - 08:05

Bart:

Hoi Kim en Alex,
    Ik ben zaterdag van de partij en hoop dat jullie voorbereidingen goed verlopen, nog ruim een week voor vertrek !!

• 11 Juli 2004 - 10:49

Bertina En René:

Het was een erg gezellig feessie gisteren! Erg veel plezier en geniet ervan. Wij zullen met deze site meegenieten.
    Dikke Kus

• 11 Juli 2004 - 11:13

Marion En Paul:

Hi Kimmie en Alex,
    Wat een enorm handige site is dit! We zijn net wakker en we wilden nog even laten weten dat we het een leuk feessie vonden gisteravond en geniet nog maar even van het weer in Nederland, dat is natuurlijk een van de eerste dingen die jullie het meest zullen missen..!

Cheers!

Marion en Paul

• 11 Juli 2004 - 11:52

Riemke:

Kim en Alexander,

Nogmaals heel veel plezier op jullie reis. Nog maar een paar nachtjes en dan heerlijk weg! Geniet ervan. En gisteren was inderdaad een gezellig feestje.
    Groetjes,
    Riemke